Telefonkonsultation

Dagligt mellem 08.00-09.00. Her sidder lægerne ved telefonen, såfremt de ikke er optaget af noget akut.

Telefonkonsultationstiden bør primært anvendes ved behov for samtale med læge.

I tilfælde af telefonnedbrud kan I kontakte os på 30 22 65 97

Konsultation

Konsultation foregår kun efter aftale.

Der er dagligt konsultationer i tidsrummet 09.00-12.00 og 13.00-15.00.
Torsdag er der aftenkonsultation i tidsrummet 16.00-17.00.
Fredag dog kun konsultation fra 09.00-12.00

Tidsbestilling og receptfornyelse

Almindelig tidsbestilling og normale receptfornyelser foregår via sekretærerne ml. 9-12.30 eller via hjemmesiden

Telefonen er åben:
mandag til fredag 8-12.30 og 13.00-16.00

Ved akut behov for lægehjælp i tidsrummet 12.30-13.00 kan der ringes på tlf. 30 22 65 97

Vedrørende bestilling af afhængighedsskabende medicin

Der gives ingen telefonrecepter

Du kan kun få medicin til en måneds forbrug, med mindre andet er aftalt med lægen.

Du skal møde op personligt ved ordination af medicin.

Du skal minimum hvert halve år have en konsultation, hvor lægen vurderer indikation/behov for videre behandling.

Kommunikation via hjemmesiden

Under menupunktet “Kontakt klinikken” kan man forny recepter, modtage prøvesvar og skrive korte spørgsmål til lægen. Det er også her du kan læse beskeder fra lægen. Klik på menupunktet og opret dig som bruger.

Lægevagten

Efter kl. 16 samt i weekenden og på helligdage kan lægevagten kontaktes på tlf. 70 11 07 07

RIS/ROS

Har du klager eller ønsker du at fortælle om en hændelse, der kunne have været håndteret bedre i klinikken, kan du ringe og få en tid på telefon 65 97 21 21 eller skrive til os på vores hjemmeside under

kritik/forslag. Vi vil gerne i dialog med dig om, hvordan vi kan lære af dine erfaringer og oplevelser. På forhånd tak.

Som patient eller pårørende til en patient kan man rapportere om utilsigtede hændelser, der er sket på sygehus, på plejehjem, i hjemmeplejen, hos den praktiserende læge eller andre steder i sundhedsvæsenet.